Yaygara 70 ve Ağabeyimin Platonik Aşkı  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Dizilerden birinde Tülin Oral' ı yine ve doğal olarak büyükanne rolünde görünce Yaygara 7o

Müzikali aklıma geldi. Ağabeyim götürmüştü. Müthiş bir oyundu. Dev kadro, harika oyunculuk

Harika müzikler.(Cemal Reşit Rey) Sene 1970... Dormen Tiyatrosu...

Romeo Jülyet ' in müzikal komedi uyarlaması. İki Aile. Özkaralar ve Bozkaralar. Genç kız

Tülin Oral, delikanlı Kerem Yılmazer, aileler arasındaki bildik çekişme. Son Mutludur.

Erol günaydın yaşlı kadın rolünde müthişti. Şarkılar enfesti. Müzikler hala aklımda.

Bir de magazin haberi. Ağabeyim o gece Tülin Oral' a aşık olmuştu. (Tabii bekârdı)

Uzun süre de ismini tekrarladı durdu.




Bence hâlâ çok zarif ve çok güzel. Sizce de öyle değil mi?

This entry was posted on 10.10.2011 at Pazartesi, Ekim 10, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

bayılıyorum ben ona Asumancım... Zerafet timsali...

10 Ekim 2011 18:37

eskiye dair ne varsa güzel geliyor bana Asuman hanım... ruhum o zamana aitmiş gibi hissederim hep, belki de o yüzden yadırgıyorum "yerimi"...

Sürprizinize (gerçi sürpriz olması sanırım sizin için de bir sürpriz oldu ;) bayıldım ya, buradan da bir teşekkür edeyim istedim. var olun :))

10 Ekim 2011 21:20

Bizim dönemin zerafeti Lale' cim.

10 Ekim 2011 21:38

Sevgi gibi, gerçekten sevindim döndüğünüz için. Yeriniz boştu.
O halde ben de bir kez daha buradan
yineliyeyim. İyi ki döndünüz:)

10 Ekim 2011 21:41

Kesinlikle öyle. Oyunculuğuna hayranım. Hakkında çok fazla bilgim yoktu, gençlik halini merak ettim hemen bakayım :)

11 Ekim 2011 09:59

Ah İlknur' cum. Bulamazsın. Ben çok aradım. Sanki sanat yaşamı "Yabancı Damat" ile başlamış gibi sanal alemde
bir izlenim var. Çok üzüldüm doğrusu...

11 Ekim 2011 10:09

Çok güzel,bir de yunan aksanlı türkçe konuşmaları çok hoş :)

11 Ekim 2011 13:50

Sen onu bir de gençken, tiyatro sahnesinde görmeliydin Buğday' cım.
Hem güzel, hem de yetenekli. Keşke bu günkü teknik imkanlar o zamanlar olsaydı. Bir sürü güzellik geçmişin bir yerlerinde yitip gitti :(

11 Ekim 2011 14:02

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin