Renk Cümbüşü  

Posted by Asuman Yelen in ,

Dün, kırk yıllık dostlarla Çamlıca' daydık. Nisan ayında kış ayazında, dost sıcaklığıyla ısındık.

Gece kötü bir rüya gördüm. Dudağımda uçuklarla uyandım.

Sıkıntımı doğayla yarenlik ederek geçirmeye çalıştım. Çok güzel şeyler yakaladım. Biraz olsun keyfim yerine geldi. Paylaşmak istedim.

Postu hazırlarken nasıl becerdim bilmiyorum ama araya bir çerçeve girdi. Bir türlü silemedim.
İnat ettim öylece yayınlıyorum. İlk yakalayabildiğim yeğenime düzelttireceğim ilerleyen günlerde.

Sözü karelere bırakıp ben geri çekiliyorum...









Hiç umutvar görünmüyor değil mi?...












Ama umut var.















Hiç morali bozmaya gerek yok.
















Bünye her sene kendini inatla yeniliyor.
















Beklenmedik başlangıçlar...















Keyifli haberler....


















Gittikçe gençleşen ruhlar...




















Uzanan dost eller




(İşte bu münasebetsiz şeyi silemedim bir türlü)















Yaşanmışlıklar...
















Renkler...
























Umursamazlık, bohemlik...




















İçimizdeki çocuk....
















Küçük, şaşırtıcı sürprizler...

















Hareket, canlılık...



















Sağlıklar ve dostluklar hiç bozulmasın.

Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 15.04.2011 at Cuma, Nisan 15, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Hepsi pek güzelmiş de ben en çok boş çerçeveyi sevdim dermişim:))))
Ellerine sağlık Asucum, bahar konusunda ümitlere garkoldum, buraya hiç gelmeyecek gibi (özellikle de bizim caddeye). En sondaki de leylak tomurcuğu sanki, öyleyse o benim olsun.
Dileklerine katılıyor sevgiler yolluyorum...

16 Nisan 2011 11:40

Bu gün burası günlük güneşlik. Eminim yarın da orası olur. O çerçeveyi herkes kendi hayalindeki resimle doldursun.
Sana güzel bir hafta sonu diliyorum Leylak' cım.
Sevgiyle kal...

16 Nisan 2011 11:51

Aynen dediğin gibi Asuman abla, ben o çerçeveyi kendi hayalimdeki resimle doldurdum. Konak'ta deniz kenarında banka oturmuşum, martıların sesi, insanların sesine, vapurun son düdüğüne karışan güneşli güzel bi anla doldurdum...

16 Nisan 2011 13:40

Çok sevindim Şeniz' cim. Benim boş çerçevem işe yaramış. Ama ben senin yerinde olsam hemen gidip gerçekleştirirdim o mütevazı hayali.

16 Nisan 2011 14:34
Adsız  

hepsi çoook güzel Asuman ablacım.:)her gününüz böyle olsun.bahar yeni umutlarla hayatınızda tomurcuklansın.ancak ön bellekten girebiliyorum bloğunuza.sizi okumayı,yorum yazmayı nasıl özlemişim nasılll:)

bloğuma bıraktığınız değerli yorumunuz için teşekkürler.ben maalesef bloğuma girip yorumlara cevap veremiyorum.umarım bir zaman sonra düzelir.çook çoook öptüm sevgilerimle.iyi hafta sonları diliyorum.

16 Nisan 2011 17:06

TSM konserini görüp de balıklama atlamaz mıyım.
Çok teşekkürler Kamikaze' cim...

16 Nisan 2011 17:09

Doga her zaman en iyi ilac, kendimizi kötü hissettigimizde ondaki devinimi görmek dahi cok iyi geliyor..resimlerin hepsi cok güzel, cok keyifli, ellerinize saglik

17 Nisan 2011 12:25

Melange, çok teşekkürler...

17 Nisan 2011 13:52

hepsi de birbirinden güzel kareler...

ellerine sağlık...

19 Nisan 2011 15:34

Çok teşekkür ederim Ebruli' cim...

19 Nisan 2011 15:58

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin