Ah berelim, vah berelim  

Posted by Asuman Yelen in , ,



Kulağına, uzak zamanların sesi çalınanlar,

bir şekilde bu sesi taklit etmeye çalışırlar.
Benim yaptığım da bu.
İnsanın, kendi varlığından hoşnut olarak yaşadığı,
kendi varlığını haklı kıldığı ve kuşku yok ki, yeryüzü
ile barışık yaşadığı ve mutlu olduğu bir zaman vardı.
Yoksa bizler bugün bu mutluluğun imgesi için bile
bunca telef olmazdık.

Birhan KESKİN



















































This entry was posted on 31.07.2010 at Cumartesi, Temmuz 31, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

15 yorum

Bu sıcak yaz gününde bereli güzeller hüzün yaptı bana.
Birhan Keskin senin de hayatına girmiş bakıyorum, o erkek çocuk kılıklı kadın çarptı hepimizi dizeleriyle...

31 Temmuz 2010 15:43

Birhan Keskin' in birkaç şiirini senin blogundan okuyup çok beğenmiş sonra Yılbaşı öncesi "Kim Bağışlayacak beni" yi almıştım. Bu ve birkaç şiirin olduğu sayfayı küçük kağıtlarla işaretlemişim.
Sağol Leylak' cım. Yaşamıma girmesine vesile olduğun içim.

31 Temmuz 2010 16:44

Asuman ablacım, nasılsın? Resimlern çekildiği yere sonbaharmı geldi :)

31 Temmuz 2010 16:56

Şeniz' cim, teşekkür ederim. Buralarda Sonbahar İlkbahar birbirine karıştı. Bizler gibi çiçekler de naasibini aldı. Resimleri bu hafta ortasında bir gün evimin civarında çektim.

31 Temmuz 2010 17:07

Gülhatmi...
Severim bu çiçeği çocukluğumda ortasındaki polenlerinin olduğu yeri koparıp avucumuza yapıştırırdık,gece mi gündüz mü oynardık...
Büyüdüm,annemden çiçeğinin kurutulup,çay gibi demlenerek içilirse grpi ve soğuk algınlığına iyi geldiğini öğrendim.
Demleyince yeşil oluyor içine limon sıkınca da pembe bir renk alıyor,şeker pembe hem de...
Konuyla alakası yok biliyorum ama fotoğraflara bakınca aklıma gelenşer bunlardı,anlatmak istedim...

31 Temmuz 2010 22:10

Çok iyi ettin Ebruli Günce. Ben nasıl içimden geldiği gibi yazıyorsam bloguma dostlarımın da içlerinden geldiği gibi yorum yapmaları en doğalı ve güzeli.
Ne hoş, bir bereli çiçek seni nerelere götürdü, ben de bu sayede neler öğrendim

31 Temmuz 2010 22:37

"İnsanın, kendi varlığından hoşnut olarak yaşaması" benim en sevdiğim ve inandığım sözcüktür Asuman'cım. Birhan Keskin bana da bulaşak galiba. Fotolar da çok güzel...

31 Temmuz 2010 23:32

Birhan Keskin' i bana da Leylak bulaştırdı Nur' cum.
Çiçeklerim herşeye rağmen güzeller öyle değil mi.
İyi geceler arkadaşım...

31 Temmuz 2010 23:52

dört kez okudum, anlayamadım ! daha okumaya devam etsem mi?
yoksa ben ümitsiz vakaa mıyım ? :)
yok canıııım, sabahım bu saatinde suç. sabahım bu saatinde okuduğm için anlayamadım, birde öğleden sonra gelip okuyayım :D
sevgiler asuma ablacım.....

2 Ağustos 2010 09:02

Birhan Keskin, beni herzaman derinden vurmuştur. Bir kelimesi, dizesi o an budur derim işte beni bundan daha iyi ne anlatır.

Yağmur ve güneş bu yıl çiçekleri telef ettiler sanırım. Bu görüntülere çık sık rastlıyorum bende.

Sevgiler...

2 Ağustos 2010 11:51

Sevgili e.t.
Şairden 'benim' anladığım, çok eskide kalan, çirkinliklerin, yıpranmışlıkların ve kötülüklerin henüz var olmadığı (insanın fıtratının günümüzdeki kadar bozulmadığı) günlere duyduğu kocaman özlem. Resimler de açıkça görüldüğü gibi doğanın (belki de insanın) yıprattığı çiçekler.
Bunca aradan sonra, yorumladığın ilk postuma 'havuz problemi' muamelesi yapman çok ironik. Sanırım postu anlamsız bulduğunu söylemek istiyorsun. Senin herhangi bir şeyi 4 kere okuyup da anlamamış olacağını düşünmüyorum kesinlikle;)

2 Ağustos 2010 12:17

İlknur' cum, Birhan Keskin sevenler topluluğuna hoşgeldin.
Söylediğin gibi bu yıl çiçeklerin hali içler acısı.
İyi haftalar canım...

2 Ağustos 2010 12:24

Asuman abla aşk olsun postu gereksiz bulmakda ne demek !!!

Ayrıca tamamen sana ait olan bu bloğa istediğini ancak sen gerekli yada gereksiz görüp yazabilirsin.

Ve senin gerekli görüpte yazdığın herşeyin benim gönlümde kıymeti var ki uzun aralıklarlada olsa -ki kendi bloğumada bu günlerde uzun aralardan sonra yazdım, yazıyorum- gelip okuyorum. :(

Üstelik ben gerçekten
"İnsanın, kendi varlığından hoşnut ularak yaşadığı,
kendi varlığını haklı kıldığı ve kuşku yok ki, yeryüzü
ile barışık yaşadığı ve mutlu olduğu bir zaman vardı." cümlesini EN AZ 4 kez okudum.
Ve bütünü ile değerlendirince yeterli anlamı çıkartamayarak tüm samimiyetimle duygularımı kendimi ti ye alarak dile getirmiştim....
sonra okuma fikrinde de gayet samimiydim
:((((

2 Ağustos 2010 12:55

Sevgili e.t.
Bu durumda yanlış anlayanın ben olduğunu kabul ediyor ve bunu kabul etmekten de mutluluk duyuyorum.
Tersi beni çok üzerdi çünkü.
Sevgiyle kal...

2 Ağustos 2010 13:48

Bu arada seni şaşırtan "ularak" kelimesi ise, ki galiba o, yanlış yazmışım. "Olarak" olması gerekirdi. Görmeme vesile olduğun için teşekkür ederim.
Sevgiler yeniden...

2 Ağustos 2010 16:52

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin