Çok güldüm  

Posted by Asuman Yelen in ,


Aylar önce yeğenim Can' ın bir arkadaşı, sadece ürünlerini görebilmek amacıyla fazla da üstünde durmadan "Markafoni" isimli alışveriş sitesine üye olmuş. Öylesine. Adını soyadını da gırgır olsun diye B.k ve Püsür olarak kaydettirmiş. Bir kaç hafta önce oradan bir t-shirt beğenmiş. Bedeli elli TL.sını kredi kartıyla ödemiş. Bir gün evine döndüğünde kapıya sıkıştırılmış bir kargo notunu okuyunca ateş başına fırlamış. "Sayın B.k Püsür, evde bulunmadığınız için veremediğimiz kargonuzu falanca şubemizden gelin alın" mealinde bir yazı. Derhal atlayıp belirtilen merkeze gitmiş. Görevli, son derece asık suratlı bir genç kızmış. Dediğim dedik türünden. Hüviyet istemiş. Delikanlı hüviyetini göstermiş. Görevli, "biz bu ürünü ancak B.k Püsür' e teslim edebiliriz" demiş de başka bir şey dememiş. Çocuk "aman etmeyin eylemeyin bari paramı verin" dediyse de yetkiliye durumu bir daha anlattıysa da sonuç alamamış.

Biraz önce ciddi ciddi tercüme yetiştirmeye çalışırken birdenbire böğürmeye başlayan Can' ın yanına "n'ooluyorsun" diye koşturduğumda, koltuğunda hoplaya hoplaya gözlerinden şakır şakır yaşlar gele gele güldüğünü gördüm. O anlattı ben güldüm.

Şimdi delikanlı yeterince utandıktan, kaybolan parasına yandıktan sonra, işin mizah boyutuna geçmiş eşine dostuna telefon açıp durumu anlatıyor, hep birlikte gülüyorlar.

Şu gençlik de bir başka güzel...

This entry was posted on 2.05.2010 at Pazar, Mayıs 02, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 yorum

Adsız  

:):):):):):):):):):):)
İSİM :):):):))
BENDE ÇOK GÜLDÜM:):):):):

2 Mayıs 2010 16:27

Valla şimdi yanımdakilere de okudum, hep birlikde gülüyoruz :-)
Teşekkürler, sevgiler...

2 Mayıs 2010 16:36

Bu güzel tatil gününde neşelendik birlikte. Ne güzel.
Sana güzel bir hafta dilerim Asyaselda...

2 Mayıs 2010 19:51

Güngör Ekinci,
Sana da neşeli bir hafta diliyorum.
Sevgiler...

2 Mayıs 2010 19:52

Hey Allahım,bunca sinirimin üstüne güldüm ya...
Allah da sizi ve Can'ı güldürsün ömür boyunca...

2 Mayıs 2010 20:39

Bizde güldük eşimle Asuman abla....
:))))))))))))

2 Mayıs 2010 20:51

Ebruli Günce,
Canım, hep gülelim.
Lütfen devam et.

2 Mayıs 2010 21:04

Çok sevindim Şeniz' cim.
Haftaya da gülerek başlayıp aynen devam edersiniz inşallah...

2 Mayıs 2010 21:05

Evet aynen, bu sıkıcı dünyada gülünecek birşeyler hala var. Teşekkür ederim.

2 Mayıs 2010 21:37

Hocam, hoşgeldiniz.
Kahkahalarımıza katılmanız çok mutlu etti beni.
Sıkıntılar, dertler zaten paylaşılıyor. İnsanız hepimiz. Duyarlıyız. Ama benim her fırsatta dile getirdiğim bir şeydir bu. Keyfi, mutluluğu paylaşmanın da çok farklı bir tadı var ama bunu es geçiyoruz çoğunlukla nedense...
Neşeler daim olsun...

2 Mayıs 2010 21:45

:)))))))))))))))))))))))))) İlahi çocuk !

3 Mayıs 2010 16:18

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin